Pytania i odpowiedzi

1. Jak się z nami skontaktować?

  • formularz kontaktowy na stronie kontakt lub email kupciasto@gmail.com
  • numer telefonu: 500 034 027
  • aby przeczytać w w jaki sposób dokonać zakupu w naszym sklepie- kliknij tu
  • Jeśli chodzi o pytania dotyczące konkretnego zamówienia najprościej jest do nas napisać. Należy w wiadomości podać numer zamówienia.  Telefonować można między godziną 10:00 a 18:00  od poniedziałku do piątku.

2. Czy produkty dojdą w dobrym stanie?

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w pakowaniu produktów żywnościowych do wysyłki.
Państwa ciasta pakowane są w specjalnych, przeznaczonych do tego tekturowych pojemnikach które są następnie umieszczone w większym kartonie z papierowym wypełnieniem. Produkt jest zabezpieczony tak aby dotarł do klienta w stanie nienaruszonym. W razie gdyby jednak jakikolwiek produkt doszedł w stanie nie spełniającym Państwa oczekiwania, prosimy o kontakt.

3. Czy możliwe jest zamówienie "większej" ilości produktów na uroczystość lub jako podarunki dla pracowników?

W celu zamówienia większej ilości produktów prosimy o wcześniejszy kontakt (najlepiej z minimum dwu-tygodniowym wyprzedzeniem) w celu umówienia terminu i kosztów dostawy. Istotne jest także czy:
  • zamówienie wysyłamy pod jeden czy pod wiele adresów
  • przesyłki będą zapakowane w ozdobne pudełka 
  • dołączycie Państwo życzenia do każdej przesyłki
Te oraz inne apekty musimy omówić przed przyjęciem i realizacją zamówienia.
 
4. Czy wystawiamy faktury.
 
Wystawiamy fakturę na życzenie klienta. W tym celu prosimy o komentarz do zamówienia.

5. Czy możliwa jest dostawa w wybranym dniu?

Jeśli chcą Państwa otrzymać zamówienie w wybranym dniu, bardzo prosimy o dodanie komentarza do zamówienia ze spodziewaną datą dostawy lub kontakt z nami przed złożeniem zamówienia. Zamówienie przygotujemy i wyślemy tak aby dotarło w terminie w jakim Państwo oczekują. Należy pamiętać że nie wysyłamy przesyłek z dostawą na Weekend oraz w święta i dni wolne od pracy.
 

6. Czy dostarczamy zamówienia na konkretną godzinę? 

Dostawa na konkretną godzinę jest droższą opcją od zwykłej przesyłki i musimy wcześniej oszacować wagę przesyłki i sprawdzić cenę. Dlatego prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia.
 

7. Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Tak,  prosimy dzwonić między 10:00 a 18:00 od poniedziałku do piątku. Proszę pamiętać że będziemy musieli zapisać Państwa adres, oraz wysłać Państwu numer konta do wpłaty. Z tego względu dużo prostsze jest złożenie zamówienia poprzez sklep internetowy. Natomiast akceptujemy również zamówienia telefoniczne aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom wszystkich klientów.
 

8. Nie dostałam/em e-maila z potwierdzeniem zamówienia.

Wiadomości potwierdzające zamówienie są wysyłane automatycznie. Prawdopodobnie wpadł do spamu lub w adresie Państwa skrzynki była literówka. W celu potwierdzenia zamówienia prosimy się skontaktować z nami poprzez formularz kontaktowy bądź pisząc bezpośrednio na adres kupciasto@gmail.com  Można też zadzwonić: 500 034 027

9. Czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia na inny adres?

Istnieje też możliwość wysyłki zamówienia na inny adres, jako prezent dla bliskiej osoby a także ozdobne zapakowanie produktów jako prezent oraz dołączenie życzeń.
 
10. Kody promocyjne.
 
Nie sumujemy kodów promocyjnych które otrzymują Państwa za wystawienie opinii o sklepie, produkcie lub otrzymane za pośrednictwem Newslettera. Automatycznie jest naliczana najwyższa zniżka ale nie ma możliwości sumowania zniżek.
 
11. Jeśli masz inne pytania, napisz do nas--> KONTAKT
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl