Pytania i odpowiedzi

1. Jak się z nami skontaktować?

  • formularz kontaktowy na stronie kontakt lub e-mail kupciasto@gmail.com
  • numer telefonu: 500 034 027
  • aby przeczytać w w jaki sposób dokonać zakupu w naszym sklepie- kliknij tu
  • aby otrzymać informacje dotyczące konkretnego wystarczy wysłać do nas wiadomość. Staramy się odpowiadać na bieżąco, na pewno w okresie nie dłuższym niż 24 godziny. Można również telefonować między godziną 10:00 a 18:00 (od poniedziałku do piątku).

2. Czy wypieki dojdą do mnie świeże?

Wszystkie produkty przygotowujemy przed wysyłką,  dopiero po otrzymaniu zamówienia.

2. Czy produkty dojdą w dobrym stanie?

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w pakowaniu żywności do wysyłki.
Państwa ciasta wysyłane są w tekturowych pojemnikach które są następnie umieszczone w większym kartonie z papierowym wypełnieniem. Produkt jest zabezpieczony tak aby dotarł do klienta w stanie nienaruszonym. Gdyby jednak jakiś produkt został uszkodzony, bardzo prosimy o kontakt.   

3. Czy możliwe jest zamówienie "większej" ilości produktów na uroczystość?

W celu zamówienia większej ilości produktów prosimy o wcześniejszy kontakt (najlepiej z minimum dwu-tygodniowym wyprzedzeniem) w celu umówienia terminu dostawy.
 
4. Czy wystawiamy faktury.
 
Wystawiamy faktury jeśli klient wypełniając swoje dane podczas składania zamówienia podaje numer NIP i dane firmy oraz oznacza odbiorcę jako "firma".    Faktury na osobę fizyczną również wystawiamy lecz w tym przypadku prosimy o powiadomienie nas o chęci otrzymania faktury (w uwagach do zamówienia lub poprzez wiadomość).

5. Czy możliwa jest dostawa w wybranym dniu?

Jeśli życzą sobie Państwo otrzymać zamówienie w wybranym dniu, bardzo prosimy o dodanie uwagi podczas składania zamówienia (opcja ta występuje na samym końcu procesu tuż przed wyborem opcji płatności) lub wysłanie do nas wiadomości. Prosimy o prostą informację z datą kiedy zrealizować zamówienie.
Nie ma problemu aby przygotować i wysłać produkty w terminie  w jakim Państwo oczekują.  Zamówienie może zostać złożone nawet miesiąc przed oczekiwanym terminem dostawy. Należy tylko pamiętać że nie wysyłamy przesyłek z dostawą w Weekend oraz w święta i dni wolne od pracy.
 

6. Czy dostarczamy zamówienia na konkretną godzinę? 

Nie ma opcji dostarczenia na konkretną godzinę. Kurier dostarcza przesyłki w 1 do 2 dni roboczych.
 

7. Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Nie przyjmujemy zamówień przez telefon. Chętnie z Państwem rozmawiamy na temat zamówień i udzielamy informacji lecz prosimy o nie składanie zamówień telefonicznych lecz poprzez sklep internetowy.
 

8. Nie dostałam/em e-maila z potwierdzeniem zamówienia.

Wiadomości potwierdzające zamówienie są wysyłane automatycznie. Prawdopodobnie wpadł do spamu lub w adresie Państwa skrzynki była literówka. W celu potwierdzenia zamówienia prosimy się skontaktować z nami poprzez formularz kontaktowy bądź pisząc bezpośrednio na adres kupciasto@gmail.com  Można też zadzwonić: 500 034 027

9. Czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia na inny adres?

Istnieje też możliwość wysyłki zamówienia na inny adres, np. jako prezent dla bliskiej osoby.
 
10. Kody promocyjne.
 
Nie sumujemy kodów promocyjnych które otrzymują Państwa za wystawienie opinii o sklepie, produkcie lub otrzymane za pośrednictwem Newslettera. Automatycznie jest naliczana najwyższa zniżka ale nie ma możliwości sumowania zniżek.
 
11. Jeśli masz inne pytania, napisz do nas--> KONTAKT
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl