1. Jak się z nami skontaktować?
- formularz kontaktowy na stronie kontakt lub email kupciasto@gmail.com
- numer telefonu: 500 034 027
- aby przeczytać w w jaki sposób dokonać zakupu w naszym sklepie- kliknij tu
- aby otrzymać informacje dotyczące konkretnego zamówienia można do nas napisać wiadomość. Staramy się odpowiadać na bieżąco. Telefonować można między godziną 10:00 a 18:00 od poniedziałku do piątku.
2. Czy wypieki dojdą do mnie świeże?
Wszystkie produkty przygotowujemy przed wysyłką.
2. Czy produkty dojdą w dobrym stanie?
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w pakowaniu produktów żywnościowych do wysyłki.
Państwa ciasta pakowane są w specjalnych, przeznaczonych do tego tekturowych pojemnikach które są następnie umieszczone w większym kartonie z papierowym wypełnieniem. Produkt jest zabezpieczony tak aby dotarł do klienta w stanie nienaruszonym. W razie gdyby jednak jakikolwiek produkt doszedł w stanie nie spełniającym Państwa oczekiwania, prosimy o kontakt.
3. Czy możliwe jest zamówienie "większej" ilości produktów na uroczystość lub jako podarunki dla pracowników?
W celu zamówienia większej ilości produktów prosimy o wcześniejszy kontakt (najlepiej z minimum dwu-tygodniowym wyprzedzeniem) w celu umówienia terminu i kosztów dostawy. Istotne jest także czy:
- zamówienie wysyłamy pod jeden czy pod wiele adresów
- przesyłki będą zapakowane w ozdobne pudełka
- dołączycie Państwo życzenia do każdej przesyłki
Te oraz inne apekty musimy omówić przed przyjęciem i realizacją zamówienia.
4. Czy wystawiamy faktury.
Wystawiamy fakturę na życzenie klienta. W tym celu prosimy o komentarz do zamówienia.
5. Czy możliwa jest dostawa w wybranym dniu?
Jeśli chcą Państwa otrzymać zamówienie w wybranym dniu, bardzo prosimy o dodanie komentarza do zamówienia ze spodziewaną datą dostawy lub kontakt z nami przed złożeniem zamówienia. Zamówienie przygotujemy i wyślemy tak aby dotarło w terminie w jakim Państwo oczekują. Należy pamiętać że nie wysyłamy przesyłek z dostawą na Weekend oraz w święta i dni wolne od pracy.
6. Czy dostarczamy zamówienia na konkretną godzinę?
Dostawa na konkretną godzinę jest droższą opcją od zwykłej przesyłki i musimy wcześniej oszacować wagę przesyłki i sprawdzić cenę. Dlatego prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia.
7. Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
Tak, prosimy dzwonić między 10:00 a 18:00 od poniedziałku do piątku. Proszę pamiętać że będziemy musieli zapisać Państwa adres, oraz wysłać Państwu numer konta do wpłaty. Z tego względu dużo prostsze jest złożenie zamówienia poprzez sklep internetowy. Natomiast akceptujemy również zamówienia telefoniczne aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom wszystkich klientów.
8. Nie dostałam/em e-maila z potwierdzeniem zamówienia.
Wiadomości potwierdzające zamówienie są wysyłane automatycznie. Prawdopodobnie wpadł do spamu lub w adresie Państwa skrzynki była literówka. W celu potwierdzenia zamówienia prosimy się skontaktować z nami poprzez formularz kontaktowy bądź pisząc bezpośrednio na adres kupciasto@gmail.com Można też zadzwonić: 500 034 027
9. Czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia na inny adres?
Istnieje też możliwość wysyłki zamówienia na inny adres, jako prezent dla bliskiej osoby a także ozdobne zapakowanie produktów jako prezent oraz dołączenie życzeń.
10. Kody promocyjne.
Nie sumujemy kodów promocyjnych które otrzymują Państwa za wystawienie opinii o sklepie, produkcie lub otrzymane za pośrednictwem Newslettera. Automatycznie jest naliczana najwyższa zniżka ale nie ma możliwości sumowania zniżek.
11. Jeśli masz inne pytania, napisz do nas--> KONTAKT