
W jaki sposób zamawiać w naszym sklepie?
- Zamówienie w naszym sklepie odbywa się w standardowy sposób. Należy wybrany produkt dodać do koszyka, podać adres wysyłki i opłacić zamówienie. Istnieje też opcja płatności przy odbiorze.
- Potwierdzenie zamówienia wysyłane jest na e-mail adres który podajesz podczas składania zamówienia.
- Przyjmujemy też zamówienia przez telefon. Od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 18:00
Sposoby płatności
- W naszym sklepie udostępniamy wiele dogodnych form płatności takich jak: Płatności Shoper (przelew natychmiastowy przez Twój bank, blik, Google Pay), Przelew zwykły, płatność przy odbiorze, PayPal.
Dostępność
- Każdy świeży produkt jest przygotowywany dopiero po otrzymaniu przez nas zamówienia. Jeśli się zdarzy że jakiś produkt nie jest dostępny do wysyłki w czasie określonym w naszym regulaminie, napewno natychmiast poinformujemy klienta o zaistniałej sytuacji. Aczkolwiek ze względu na to iż wypieki są produkowane dopiero po złożeniu zamówienia zazwyczaj wszystko jest dostępne.
Kody rabatowe, zniżki i promocje
- Warto jest zarejestrować do naszego Newslettera. Dla naszych stałych klientów wysyłamy specjalne kody zniżkowe.
- Ponadto, dla zarejestrowanych klientów oferujemy program punktowy. Za każde wydane 10 zł klient otrzymuje 3 punkty o wartośc 3 zł które potem można wymienić na UPOMINKI dostępne w naszym sklepie.
Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień
- Stan realizacji zamówienia można sprawdzić bez zakładania konta w naszym sklepie. Poza tym klient otrzymuje powiadomienia e-mail informujące o statusie zamówienia. Natomiast do śledzenia całej historii zamówień, ilości punktów które można zamienić na produkt, należy założyć konto w naszym sklepie.
W razie pytań można się z nami skontaktować telefonicznie lub poprzez email. Wiadomość można też wysłać poprzez formularz na stronie- KONTAKT
Po więcej informacji możesz też odwiedzić kolejne strony informacyjne takie jak: