Jak kupować?

W jaki sposób zamawiać w naszym sklepie?

  • Zamówienie w naszym sklepie odbywa się w standardowy sposób. Należy wybrany produkt dodać do koszyka, podać adres wysyłki i opłacić zamówienie.  Istnieje też opcja płatności przy odbiorze.
  • Potwierdzenie zamówienia wysyłane jest na e-mail adres który podajesz podczas składania zamówienia. 
  • Nie przyjmujemy zamówień przez telefon.

Sposoby płatności 

  • W naszym sklepie udostępniamy wiele dogodnych form płatności takich jak: Płatności Shoper (przelew natychmiastowy przez Twój bank, blik, Google Pay), Przelew zwykły, płatność przy odbiorze, PayPal. 

Dostępność

  • Każdy świeży produkt jest przygotowywany dopiero po otrzymaniu przez nas zamówienia. Jeśli się zdarzy że jakiś produkt nie jest dostępny do wysyłki w czasie określonym w naszym regulaminie, natychmiast poinformujemy klienta o zaistniałej sytuacji. Aczkolwiek ze względu na to iż wypieki są produkowane dopiero po złożeniu zamówienia zazwyczaj wszystko jest dostępne.

Kody rabatowe, zniżki i promocje

  • Warto jest zarejestrować do naszego Newslettera. Dla naszych stałych klientów wysyłamy od czasu do czasu specjalne kody zniżkowe oraz informacje o produktach w promocyjnych cenach.

Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień

  • Stan realizacji zamówienia można sprawdzić bez zakładania konta w naszym sklepie. Poza tym klient otrzymuje powiadomienia e-mail informujące o statusie zamówienia. Natomiast do śledzenia całej historii zamówień, ilości punktów które można zamienić na produkt, należy założyć konto w naszym sklepie.

W razie pytań można się z nami skontaktować telefonicznie lub poprzez email. Wiadomość można też wysłać poprzez formularz na stronie- KONTAKT

Po więcej informacji możesz też odwiedzić kolejne strony informacyjne takie jak:

Formy płatności

Formy dostawy

Pytania i odpowiedzi

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl