W jaki sposób zamawiać w naszym sklepie?
- Zamówienie w naszym sklepie odbywa się w standardowy sposób. Należy wybrany produkt dodać do koszyka, podać adres wysyłki i opłacić zamówienie. Istnieje też opcja płatności przy odbiorze.
- Potwierdzenie zamówienia wysyłane jest na e-mail adres który podajesz podczas składania zamówienia.
- Nie przyjmujemy zamówień przez telefon.
Sposoby płatności
- W naszym sklepie udostępniamy wiele dogodnych form płatności takich jak: Płatności Shoper (przelew natychmiastowy przez Twój bank, blik, Google Pay), Przelew zwykły, płatność przy odbiorze, PayPal.
Dostępność
- Każdy świeży produkt jest przygotowywany dopiero po otrzymaniu przez nas zamówienia. Jeśli się zdarzy że jakiś produkt nie jest dostępny do wysyłki w czasie określonym w naszym regulaminie, natychmiast poinformujemy klienta o zaistniałej sytuacji. Aczkolwiek ze względu na to iż wypieki są produkowane dopiero po złożeniu zamówienia zazwyczaj wszystko jest dostępne.
Kody rabatowe, zniżki i promocje
- Warto jest zarejestrować do naszego Newslettera. Dla naszych stałych klientów wysyłamy od czasu do czasu specjalne kody zniżkowe oraz informacje o produktach w promocyjnych cenach.
Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień
- Stan realizacji zamówienia można sprawdzić bez zakładania konta w naszym sklepie. Poza tym klient otrzymuje powiadomienia e-mail informujące o statusie zamówienia. Natomiast do śledzenia całej historii zamówień, ilości punktów które można zamienić na produkt, należy założyć konto w naszym sklepie.
W razie pytań można się z nami skontaktować telefonicznie lub poprzez email. Wiadomość można też wysłać poprzez formularz na stronie- KONTAKT
Po więcej informacji możesz też odwiedzić kolejne strony informacyjne takie jak: